Blog o codzienności. O historiach prawdziwych, zaobserwowanych, naszych. O sprawach ważnych, koniecznych i tych mniej istotnych. O drobiazgach tkających życie, radości z rzeczy małych, ufności nie zawsze łatwej. O pięknie, sile marzeń i zwyczajności dnia. Poszukiwaniach, pytaniach i odnajdywaniach. O sercu kobiety... Jest mi niezmiernie miło gościć Cię tutaj. Usiądź wygodnie, poczuj się dobrze, jak u siebie. Kawy czy herbaty?

czwartek, 11 lutego 2016

Wezwanie do walki - krótki film o kryzysie męskości

Genialny film. Choć dedykowany mężczyznom, z przyjemnością obejrzałam. 
Pozostała tęsknota... do takiego świata.


"Bądź pewny siebie! Bądź odważny! Stań w wyłomie!". 
A ja? - będę Cię wspierała moją cicha modlitwą...


3 komentarze:

  1. Inspirujące. Take dla kobiet. Oglądanie również sprawiło mi przyjemność:) i obudziło marzenie...może faceci wreszcie ockną się...może. Odnoszę jednak wrażenie, że nie do końca potrafią "ogarnąć" ten skomplikowany świat i z niego uciekają. Wolą chyba coś prostszego w obsłudze. Niestety nic nie będzie już proste. Jaskinia i polowania raczej nie wrócą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Alu niezmiernie cieszę się,że dodałaś kolejne posty. Lubię to nasze miejsce spotkań:)S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło;)

      PS: A byłoby jeszcze milej, gdybym wiedziała, kto stoi za literką S.;) Przepraszam, ale nie rozpoznaję.

      Usuń