Blog o codzienności. O historiach prawdziwych, zaobserwowanych, naszych. O sprawach ważnych, koniecznych i tych mniej istotnych. O drobiazgach tkających życie, radości z rzeczy małych, ufności nie zawsze łatwej. O pięknie, sile marzeń i zwyczajności dnia. Poszukiwaniach, pytaniach i odnajdywaniach. O sercu kobiety... Jest mi niezmiernie miło gościć Cię tutaj. Usiądź wygodnie, poczuj się dobrze, jak u siebie. Kawy czy herbaty?

środa, 6 stycznia 2016

My to wszytko już wiemy?

„Szósty stycznia. Uroczystość Objawienia Pańskiego. Trzech mędrców w swojej pokorze i mądrości odkrywa drogę do stajni betlejemskiej i w tym Dzieciątku rozpoznaje Zbawiciela... My to teoretycznie wszystko już wiemy: że Pan Jezus, że się narodził, że nas zbawił. Ale prosimy dzisiaj tych trzech mędrców, aby nam taką mądrość wyprosili. Żebyśmy przed Nim na twarz upadli ze wszystkim, co stanowi nasze życie. Bo często my to wszystko wiemy, ale pokłon oddajemy czy  to jakimś sprawom, czy ludziom, czy marzeniom, czy wspomnieniom. A pokłon trzeba oddać Bogu! Niech nas tego mędrcy dziś uczą przez czytania (tutaj); niech nas Duch Święty tą mądrością z wysoka napełnia”- ks. Piotr Pawlukiewicz.


Jezu objawiaj nam siebie w naszym życiu codziennym. Objawiaj nam siebie z całą Twoją troską, miłością, czułością; z Twoim pochyleniem nad wszystkimi naszymi sprawami, trudami, pytaniami. Ty jesteś w tym, co najtrudniejsze, w tym, czego nie rozumiemy; jesteś, choć my nie zawsze Cię widzimy. Objawiaj nam siebie, otwieraj nasze oczy, rozszerzaj umysły. W Tobie objawiaj nam Ojca.


5 komentarzy:

  1. Chcę Cię, Jezus odnaleźć w mojej teraźniejszości. Chcę odnaleźć Twoją wolę. Jest mi trudno, bo Cię bezpośrednio nie dostrzegam. Objaw mi siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na dziś, na jutro, na każdy dzień:
    https://www.youtube.com/watch?v=LfchTDhl9J0
    Pozdrawiam. Gosia (Ł)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam piękny, mądry film z 1985 roku pt." Czwarty Król".
    https://www.youtube.com/watch?v=JRDtutTcqvU

    pozdrawiam noworocznie, niech dobry Bóg we wszystkim błogosławi.
    Ela zdz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Panie, objawiaj mi siebie i daj siłę, bym za Tobą szła

    OdpowiedzUsuń
  5. Oddaję Ci moje zwątpienie, przymnóż mi wiary

    OdpowiedzUsuń