Blog o codzienności. O historiach prawdziwych, zaobserwowanych, naszych. O sprawach ważnych, koniecznych i tych mniej istotnych. O drobiazgach tkających życie, radości z rzeczy małych, ufności nie zawsze łatwej. O pięknie, sile marzeń i zwyczajności dnia. Poszukiwaniach, pytaniach i odnajdywaniach. O sercu kobiety... Jest mi niezmiernie miło gościć Cię tutaj. Usiądź wygodnie, poczuj się dobrze, jak u siebie. Kawy czy herbaty?

piątek, 25 listopada 2016

Taki koncert to marzenie!

Ennio Morricone wraca do Krakowa! Wyjątkowy koncert "The 60 years of music world tour" odbędzie się 6 lutego w Tauron Arena Kraków. Artyście towarzyszyć będzie Czeska Narodowa Orkiestra  Symfoniczna, a na scenie pojawi się ponad 200 muzyków i wokalistów. Koncert w Krakowie to część światowej trasy, która została zaplanowana dla uczczenia 60 lat pracy artystycznej, jako kompozytora i dyrygenta. Ennio Morricone skomponował muzykę do ponad 500 filmów kinowych i telewizyjnych oraz ponad 100 niezależnych dzieł. Te, które najbardziej utkwiły w pamięci to: "Pewnego razu na Dzikim Zachodzie", "Dawno temu w Ameryce", "Za garść dolarów", czy moje ulubione "Le vent, le cri" i "Chi mai". Zapytany o nadchodzącą trasę Maestro powiedział: „Czuję się niezwykle zaszczycony wyrazami uznania, które otrzymałem w ciągu ostatniego roku. Te wszystkie nagrody, miłe słowa ze strony kolegów po fachu, przygoda z Quentinem Tarantino, a przede wszystkim radość z bezpośredniego kontaktu z publicznością, która tak tłumnie przybywała na moje koncerty. Czekam na dzień, kiedy znów ruszę w trasę i będę wykonywać muzykę na żywo” (źródło: tutaj)

Udział w takim koncercie to marzenie. Dlatego ogromnie żałuję, że miejsca, w których akustyka jest najlepsza, mają ceny zaporowe (bilety do kupienia - tutaj). Wszystkim jednak, którzy się wybierają, życzę pięknych chwil i niezapomnianych wrażeń. Niech piękna muzyka otula i przemienia serca. I napełnia je nową nadzieją.

(Fot. tutaj)

6 komentarzy:

  1. Z biletami rzeczywiście przesadzili. Ale dzięki za informacje. Może u mnie w korpo byłoby dofinansowanie;) zorientuje się. czasem nawet 50% dopłacają. Muza genialna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Artysta z górnej półki to i ceny adekwatne. Większość i tak rozeszła się w błyskawicznie.
      A z dofinansowaniem macie fajnie;) Próbuj, może się uda.

      Usuń
  2. "Le vent, le cri" i "Chi mai" są genialne! Słucham na okrągło;))) Niesamowite wrażenie. Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, a wyobraź sobie jakie wrażenie i przeżycie musi być, gdy się tego słucha na żywo, w dobrej akustycznie sali... Marzenie;)
      Uściski dla Ciebie

      Usuń
  3. Byłam 2 lata temu na koncercie w Krk, rzeczywiście na żywo są niesamowite wrażenia. Warto pójść, choć faktycznie ceny są zaporowe. Ale wtedy sala była pełna (ja miałam to szczęście ze dostałam zaproszenie na koncert). MW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj MW! Miło, że zaglądnęłaś na Perły;)

      Przy okazji zapytam co z naszym wyjściem do Opery?;) Pamiętasz jeszcze o tym? Myślę, że w styczniu można coś zorganizować. Mnie możesz wpisać na listę już teraz;)

      Usuń