Blog o codzienności. O historiach prawdziwych, zaobserwowanych, naszych. O sprawach ważnych, koniecznych i tych mniej istotnych. O drobiazgach tkających życie, radości z rzeczy małych, ufności nie zawsze łatwej. O pięknie, sile marzeń i zwyczajności dnia. Poszukiwaniach, pytaniach i odnajdywaniach. O sercu kobiety... Jest mi niezmiernie miło gościć Cię tutaj. Usiądź wygodnie, poczuj się dobrze, jak u siebie. Kawy czy herbaty?

wtorek, 17 maja 2016

Pogorzelisko

"Pogorzelisko" to nowa książka dziennikarza śledczego Wojciecha Sumlińskiego. Zdumiewająca jak poprzednie, szokująca jak poprzednie, a momentami - przerażająca jak poprzednie. Po tej lekturze ponownie powraca pytanie: jak to możliwe...?
Załączam film ze spotkania autorskiego w Poznaniu, w którym dziennikarz przybliża szczegóły książki i motywy jej powstania.


"Pogorzelisko"("Incendies") is a new book by investigative journalist by Wojciech Sumliński. Amazing as his previous books, shocking as the previous ones, and finally - terrifying as the previous ones. After reading this book again returns the question: how is it possible ...?
I attach a video from a meeting of author in Poznan, where he tells about the details of the book and the motives of its creation.

6 komentarzy:

  1. Czytałam kilka poprzednich książek Sumlińskiego i każda z nich jest dla mnie głęboko szokująca. Dziwię się tylko, że prokuratura nic nie robi z faktami, które Sumliński przedstawia. Bo raczej nie ma opcji, by Sumliński kłamał - wtedy na pewno byłby pozwany przez tych, którzy poczuliby się 'pokrzywdzeni' ujawnieniem druzgoczącej ich prawdy, w tym przez byłego Prezydenta. Dlaczego pomimo ujawnienia zbrodniczej działalności tych ludzi, nic się z tym dalej nie dzieje? Nie mogę tego zrozumieć. M.

    OdpowiedzUsuń
  2. M. ja tez nie mam odpowiedzi na postawione przez ciebie pytania. Ale mam nadzieję, że się doczekam.
    Uwielbiam Sumlińskiego. Każda jego książka przeczytana.
    Polecam jeszcze to:
    https://www.youtube.com/watch?v=uPBtJimjY_M
    Godzina słuchania, a oczy szeroko zostają otwarte.
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Książkę kupiłam wczoraj i wczoraj przeczytałam jednym tchem. Polecam wszystkim.
    A przy okazji, jako uzupełnienie można sobie posłuchać spotkania autorskiego z Piotrem Wrońskim w Krakowie:
    https://www.youtube.com/watch?time_continue=142&v=91_-QQ9osh4

    OdpowiedzUsuń
  4. Wojciech Sumliński to najodważniejszy w Polsce dziennikarz śledczy. M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Puk, puk. Alicjo dlaczego tu taka cisza? Zaglądam codziennie i nic nie ma. Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko dobrze. Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Asiu. Dziękuję za troskę i za obecność tutaj.
      A nowy wpis już zrobiony powyżej;) Dziękuję za mobilizację

      Usuń