Blog o codzienności. O historiach prawdziwych, zaobserwowanych, naszych. O sprawach ważnych, koniecznych i tych mniej istotnych. O drobiazgach tkających życie, radości z rzeczy małych, ufności nie zawsze łatwej. O pięknie, sile marzeń i zwyczajności dnia. Poszukiwaniach, pytaniach i odnajdywaniach. O sercu kobiety... Jest mi niezmiernie miło gościć Cię tutaj. Usiądź wygodnie, poczuj się dobrze, jak u siebie. Kawy czy herbaty?

wtorek, 8 marca 2016

Jej portret

Jeżeli życie to taniec, to takiego życia, takiego tańca i takiego spełnienia Wam życzę...

 Muz. W, Nahorny; sł. J, Kofta; taniec: E. Podkamińska, P. Czemyszew.

Świętujcie Dzień Kobiet codziennie!
Pozwólcie się rozpieszczać i na rękach nosić;)






17 komentarzy:

  1. Boże, ależ to piękne. Przepiękna metafora życia kobiety. Chyba każda z nas chciałaby takiego tańca, takiego życia i takiego spełnienia;) Cudo. Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładne słowa

      Naprawdę jaka jesteś nie wie nikt
      Bo tego nie wiesz nawet sama Ty
      W tańczących wokół szarych lustrach dni
      Rozbłyska Twój złoty śmiech
      Przerwany w pół czuły gest
      W pamięci składam wciąż
      Pasjans z samych serc

      Naprawdę jaka jesteś nie wie nikt
      To prawda nie potrzebna wcale mi
      Gdy nie po drodze będzie razem iść
      Uniosę Twój zapach snu
      Rysunek ust, barwę słów
      Niedokończony, jasny portret Twój

      Uniosę go ocalę wszędzie
      Czy będziesz przy mnie, czy nie będziesz
      Talizman mój, zamyśleń nagłych Twych i rzęs
      Obdarowany Tobą miła
      Gdy powiesz do mnie kiedyś: wybacz
      Przez życie pójdę oglądając się wstecz

      Naprawdę jaka jesteś nie wie nikt
      To prawda nie potrzebna wcale mi
      Gdy nie po drodze będzie razem iść
      Uniosę Twój zapach snu
      Rysunek ust, barwę słów
      Niedokończony, jasny portret Twój

      Usuń
  2. Oczywiście Alicjo dziękuję za te życzenia i z serca odwzajemniam! Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwyt! Chyba zintensyfikuję moje modlitwy, bym ktoś mnie porwał do takiego tańca;) Błogosław Panie dobrym, czystym pragnieniom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błogosławieństwa moc. Dla Ciebie i Twoich bliskich.

      Usuń
  4. Psalm 91,12? :)
    Piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też pomyślałam o tym Psalmie, gdy po raz pierwszy oglądałam ten taniec;)

      Usuń
  5. Z tym bajkowym obrazem idę spać. Łagodność i delikatność. O tym marzy kobieta... KM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że noc był dobra, a sny piękniejsze od marzeń;) Spełnienia!

      Usuń
  6. Rozkleiłam się;) I zatęskniłam za kimś, kto by wziął w ramiona i porwał do tańca. do takiego tańca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że wszytko jest możliwe? Taki taniec i taki ktoś również?;) Niech tak się stanie;)

      PS: Z kim mam przyjemność?

      Usuń
  7. Rzeczywiście urokliwe;) wszystkiego dobrego dla zaglądających tu kobiet

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog, bo nie monotematyczny i w duchu wartości! Cieszę się, ze tu trafiłam. Będę zaglądać;) Łucja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie Łucjo. I ciepło pozdrawiam.

      Usuń
  9. Dzisiaj jest czytanie o jawnogrzesznicy, która Jezus uchronił od kamienowania i przywrócił jej godność córki Boga. Patrząc na ten film mam wrażenie, że właśnie Pan Bóg nas tak na rękach nosi i że w Jego ramionach jesteśmy piękne. KM

    OdpowiedzUsuń